سلامت داتڠ .. (^_^)


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بِسْمِ اَللَّهِ اَلرَّحْمَنِ اَلرَّحِيمِ.. الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين. أما بعد

ربنا هب لنا من أزواجنا وذريتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما


Jangan Lupa Membaca Bismillah dan Berselawat Kepada Nabi S.A.W. Semoga Pengembaraan Anda di Blog Najeeba DiBerkati Allah..Ameen.. Syukran wa Jazakallhu Khairan.. :)

Daisypath Vacation Ticker

Wednesday, December 3, 2008

++ Menge'tag' diri sendiri (tag diambil daripada blog Ukhti Afzan)

Salam..

Tga2 belek2 blog Afzan,tetibe aku ternampak tag yang di buat oleh dier.. dah agak lame gak aku tak terima tag sari sesape.. huhu.. sadis2 :P..so disini aku dengan rajinnyer mengetag diri aku sendiri.. huhu..(konon2 membzkan dir ler..ahaks!)

1) Nama sebenar anda seperti di dalam IC:
Najibah Bt Ali

2) Tempat lahir?
Kuala Lumpur


3) Jam tangan yang anda pakai sekarang? (beserta gambar)
Jam tangan berjenama Guess..bukan gu ess yer anak2... jam ni dibeli pada tahun 2007 di Singapura.
4) Wallet anda? (beserta gambar)
Huhu.. nilah wallet latest aku..kulit ular!! yezaa.. ala2 orang Sudan gitu.. haha. dibeli sewaktu di Sudan.. walaupun xde ape sangat isi dalam nyer, tapi aku bersyukur mempunyai wallet ku sendiri.. ahaks!
5) Wallpaper laptop anda? (beserta gambar)
Gambar I LOVE U... khas ditujukan kepada orang yang aku sayang...Ich Liebe Dich~
6) Buku yang anda suka baca? ( beserta gambar)

Jadilah Seperti Muhammad.. buku yang bagus dibaca.. dapat mengetahui sifat & peribadi Rasul Junjungan Mulia kita.. dah agak lama baca, tapi x khatam2 lagi.. huhu
7) Gadget lain yang anda ada? (beserta gambar)

Internet card slot 7.0.Walaupun kadang2 benda ni menggeramkan aku sebab kerap line nyer x beberapa nak kuat..tapi banyak gunanya.
My Cinta MP4.. wajib ada di mana2.. cukup berguna di kala bosan... huhu
Hardrive...memang perlu if ada nak trsfer file beso2 dari PC..
Kipas hikmat.... penyejuk dikala panas.. ahaks!..sebenrnya kipas ni khas tuk pc.. tapi aku yang lobeh2 ...kononnyer nak menyejukkan muka.. hahaha....

ni semua gadjet aku.. ade lagi.. tapi ni diantaranyer...hoho. kemana sj aku pergi (expecially time holiday)..mesti aku bawa benda2 ni..Penting tu...... !!..oh ye, tidak ketinggalan, kamera berjenama Canon aku juga ye~...

8) Bantal busyuk wangi anda? (beserta gambar)
bantal busuk eh?..rasanyer cam banyak jer.. haha. kalau cambest yang ni..
9) Handphone yang anda guna?

Hp jenama NOKIA.. ala murahnyer je.. yang ade torchlight tu.. haha.. dulu, pernah pakai hp Nokia jenis sabun & N75.. tapi rezeki tidak panjang..yang 1 nyer kena cilok, satu lagi masuk ayak.... huhu

10) Link kan sape yg tag anda?
Saye sendiri

11) Sape yg kena tag?
sape2 yg berminat

0 wahai manusia..berpesan-pesanlah..COMMENT me!:


Najibah Ali's Facebook Profile

Mari Me'release' tension~

To those yang mengantuk especially with this gloomy weather or yang tengah stress, pls do this simple exercise below :)

Selamat Mencuba!!

ni ala taichi sikit la… sebagai intro dan warming up..

tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher..

wa..wa..aaa

gerak kekanan kemudian ke kiri..

gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler… jangan terpusing kepala udah la..

tepuk kuat kuat kat dahi.. ni untuk hilang mengantuk..

dah tu buat gerakan tangan dan badan… buat macam happy aje..

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit… buat macam takde masalah…

buat secara agresif pula… jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress…

pusingkan kepala…

tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…

akhir sekali buat joget kucing…

--------------

kalau tak hilang juga stress tu ambil bantal kecik gi tidur bawah meja..

Sekian~

Jenguk..Jenguk...

Renungan Sejenak -

"Mahkota kemanusiaan ialah rendah hati." "Jangan memberi makanan kepada orang lain yang anda sendiri tidak suka memakannya." "Yang memimpin wanita bukan akalnya, melainkan hatinya."

People COME People GO ++ Promotion Link

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ PhotobucketBoycott Pictures, Images and PhotosPhotobucketFREE PALESTINE PhotobucketFREE PALESTINE Quran Auto ReciterSearch in Quran and Hadith
iluvislam