سلامت داتڠ .. (^_^)


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بِسْمِ اَللَّهِ اَلرَّحْمَنِ اَلرَّحِيمِ.. الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين. أما بعد

ربنا هب لنا من أزواجنا وذريتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما


Jangan Lupa Membaca Bismillah dan Berselawat Kepada Nabi S.A.W. Semoga Pengembaraan Anda di Blog Najeeba DiBerkati Allah..Ameen.. Syukran wa Jazakallhu Khairan.. :)

Daisypath Vacation Ticker

Saturday, December 6, 2008

++ ABC....? ape tu??

Mags,Andrea,Hilmof-abc Pictures, Images and Photos

Salam...

aih! kenape hari ni rasa cam semangat je he??..happy semangat nyer semacam.. huhu, turun naik bilik macam x rase penat langsung. hm hm.. ade kah aku dah makan ubat penambah tenage? hoho...
meh aku pk sat.........confused semalam,nak kate makan vitamin x gak.. minum ayak kacip fatimah pun x gak.... minum ayak tongkat ali pun x gak... em.. ape apapun aku bersyukur sgt..Alhamdulillah! happyYa Allah, aku bersyukur kau kuniakan aku kesihatan & tenaga tuk bebas bergerak kemane saje.. Amiin..(sedangkan bergerak dalam rumah jer..huhu)..
action
so, hari ni aku x kemana2.. just stay kat umah..melakukan aktiviti riadah yang biase.. mule2 ingatkan hari ni nak kuar.. tapi emak kate x jadik.. sebab masing2 puase, tinggal aku dengan yah jer yang ABC..korang tau x ABC tu apa?...confused well.. ABC tu singkatan dari perkataan Allah Bagi Cuti~.. okay!.. so tengah cuti2 sakan ni.. mari le kite buat bende yang berpaedah sikit...others

ABC Soup Pictures, Images and Photos

aku banyak habiskan mase dalam bilik... update blog..sepertimana aku buat setiap hari...tired well im addicted to blog now!..hoho..so kene la terime hakikatnyer yang aku akan update blog ni every day... melainkan kalau internet ni cuti sakit..depressed jadi, rerajinla ye ziarah menziarah blog ni.. hehehappy(promote blog ni sat ;p)

dah letih tambah artikel/entri, aku beralih ke aktiviti bungkus membungkus puscel tuk di hantar ke family & kengkawan aku di Oversea..antaranye di London,Switzerland & Germany.. saje je pun..tu yang anto cenderahati sikit tu..tanda aku still ingat tambah,tolak,darab,bahagi rindu kat diorang..loveAdelah dalam 3-4 envelope bosar + 1 kotak yang berisi barang hantaran aku.. (ops! bukan hantaran kawin yer~! :P)

tetibe aku rindu plak kat diorang nun jauh disane... diorang tu masih ingat kat aku entah tak... huhu.. xpelah, yang pastinyer aku merinduimu di sana...love (haha. sedang dilamun rindu ke aku nih??)..so oklah ye, aku nak sambung balik kerja membungkus ni.. xelok tangguh-tangguh kerje ni... (kene balik kat batang idung aku..bile la nak ubah..huhu)..conversation,sad

nilah envelope tu..kotaknye disorok kejap... huhu

Sekian saje tuk kali ni... so sebelum aku bagi salam, aku bagi korang hadiah iaitu menonton video clip lagu percuma... haha. conversationpree je.. sile lah...

Muhammad Mikael/ Micheal Jackson: They Don't Care About Us (J.Gunn's Extended Remix)

click link ni tuk menonton clip video ...

Assalamualaikum..conversation

0 wahai manusia..berpesan-pesanlah..COMMENT me!:


Najibah Ali's Facebook Profile

Mari Me'release' tension~

To those yang mengantuk especially with this gloomy weather or yang tengah stress, pls do this simple exercise below :)

Selamat Mencuba!!

ni ala taichi sikit la… sebagai intro dan warming up..

tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher..

wa..wa..aaa

gerak kekanan kemudian ke kiri..

gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler… jangan terpusing kepala udah la..

tepuk kuat kuat kat dahi.. ni untuk hilang mengantuk..

dah tu buat gerakan tangan dan badan… buat macam happy aje..

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit… buat macam takde masalah…

buat secara agresif pula… jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress…

pusingkan kepala…

tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…

akhir sekali buat joget kucing…

--------------

kalau tak hilang juga stress tu ambil bantal kecik gi tidur bawah meja..

Sekian~

Jenguk..Jenguk...

Renungan Sejenak -

"Mahkota kemanusiaan ialah rendah hati." "Jangan memberi makanan kepada orang lain yang anda sendiri tidak suka memakannya." "Yang memimpin wanita bukan akalnya, melainkan hatinya."

People COME People GO ++ Promotion Link

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ PhotobucketBoycott Pictures, Images and PhotosPhotobucketFREE PALESTINE PhotobucketFREE PALESTINE Quran Auto ReciterSearch in Quran and Hadith
iluvislam