سلامت داتڠ .. (^_^)


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بِسْمِ اَللَّهِ اَلرَّحْمَنِ اَلرَّحِيمِ.. الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين. أما بعد

ربنا هب لنا من أزواجنا وذريتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما


Jangan Lupa Membaca Bismillah dan Berselawat Kepada Nabi S.A.W. Semoga Pengembaraan Anda di Blog Najeeba DiBerkati Allah..Ameen.. Syukran wa Jazakallhu Khairan.. :)

Daisypath Vacation Ticker

Friday, February 27, 2009

++ Apekah HP kesukaan anda??? TAG version~~

Salam..

yiihaa.. tag lagi.. waduh2.. da lama sih aku enggak ditag.. uhuuuk! eh.awat aku cakap cam orang indon je nih...ni mesti kena penangan cite INTAN nih... huhu
okle..kali ni aku ditag oleh cik Anne..makasih yaaaaa..

1.Your hp model?
Dulu gune HP N73 sekarang ni dok gune hp
dah... haha..

N 73 Pictures, Images and Photos

2. A picture of it

Ni gambo yang agak lame, time ni aku dengan kawan2 sekuliah..erm kat mana eh..alamak lupe lak.. tapi yang pastinyer aku still study kat UNITAR dalam tahun 2006..


3. How many times did your hp get tortured by you?
hurm.. entah le..xingtla plak..huu

4. Which part of your hp u hate the most and why?
Gambo.. bila tangkap bebanyak mulelah HANG.. da nak kene restart balik.. aiseh..hampeh!

5. Which part of your hp you like most and why?
Part yang paling best ialah CAMERA dan juge KEYPAD..kalau xde camera,hp ni lah penyelamatnyer..huu..juge, kalau xde keypad camne nak tulih msg... kan kan kan..

6. What icon do you like the most?
Of coursela.. MAIL icon.. sebab dia beeestttt.. huhu :P xdelah, sebab part ke2 penting selain ikon telefon..

7. What else to change to become a perfect hp?
Of course beli HP baru..sebab da lama bebenor x gune hp changgih..huhu.. mungkin juga jika ada rezeki nak tukar PDA..jenama, usha dulu..

8. You need a handphone because?
Mudah..Senang..Selesa..dan bermacam2 lagis.. huhu..ni kan kemudahan....so..kene lah mudah..hikhik (ape dah aku merepek!)

9. Who bougth this handphone for you?
oh ni le hp pertama yang aku guna duit sendiri.. oh ye, dan ditambah sedikit dengan duit abah aku.. huhu.. aku dok kije lagi loh..mane le cukup nak beli 100% gune duit sendirik..huhu

10. With the total amount of your hp price, what could you buy others than hp?
beli baju...beli kasut..beli le le (gule2)...entahle..rasanya kalau beli makanan , telobeh konyang gak den..

11. Is your hp model popular in the market?
yup..dulu..sekarang ni leh dapat murah je.. bawah seribu da leh dapat..time aku gune hp tu, nak carik 'casing' pun payah.. huhu

12. Describe yourself as a smart hp user?
oh.. macam2.. terlebeh smart ,sebab tu aku da x pakai hp tu lagi..hehehe

13. How often do u charge your hp?
oh.. rasa-easa tenage bateri tu nazak..ha time tuh la aku charge..

14. Estimate ,how long could your hp survive?
dah x selamat dah.. la ni aku x gune hp..apa2, bantai hp mak..huhu sonang..abah pernah cakap nak belikan.. tapi macam kesian pula nak tanye dia lagi...

15. Actually are you interested in hp?
boleh la.. tapi xde la fanatik..setakat leh guna dan kena pada kemampuan cukuplah..

16. Are u happy with your hp condition now?
erm camne eh aku nak cakap.. hp aku tu dah lama masuk wad.. so dah lama senyap.. kalau bising pun time orang calling ke msg2 ke tu pun aku kongsi hp dgn mak...

17. Every morning, what is the first thing u do with your hp?
oh.. tgk msg.. huhu ada msg ke mizcall ke.. aku kalau tido, boleh dikatekan suke tutup hp.. xske orang ganggu..

18. Imagine someone takes your hp away for 1 day.. What would happens?
ohhhh.. ni kejadian paling takbest dalam hidup aku sepanjang menggunakan hp.. sebelum ni aku gune HP sabun sebelum guna N73 nih.. erm. time tu dalam bus, ramai gak lah.. aku perasan time tuh aku pegang hp sambil masuk bus.. last2 bile aku nak ambil hp aku dalam kocek, hilang dah.....aku rase, aku kene pukau time tuh.. ish ish..aku nangis xberlagu tuhhh..sobb!

19. No hp no life. agree or bullshit?
Yezza.. i tingkap...opss..silap lak! yup, i think so..sebab kalau emergency senang..so my answer is AGREE~!

20. Tag 4 sexy phone users

  1. Ukhti Afzan..
  2. Mizie..
  3. Farha..
last but not least~~ sape nak kene tag.. sila2 lah membusykan diri yerr~~ :))



-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi juga kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui"...

0 wahai manusia..berpesan-pesanlah..COMMENT me!:


Najibah Ali's Facebook Profile

Mari Me'release' tension~

To those yang mengantuk especially with this gloomy weather or yang tengah stress, pls do this simple exercise below :)

Selamat Mencuba!!

ni ala taichi sikit la… sebagai intro dan warming up..

tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher..

wa..wa..aaa

gerak kekanan kemudian ke kiri..

gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler… jangan terpusing kepala udah la..

tepuk kuat kuat kat dahi.. ni untuk hilang mengantuk..

dah tu buat gerakan tangan dan badan… buat macam happy aje..

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit… buat macam takde masalah…

buat secara agresif pula… jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress…

pusingkan kepala…

tengok muka kat cermin sambil goyang2.. lawa tak…

akhir sekali buat joget kucing…

--------------

kalau tak hilang juga stress tu ambil bantal kecik gi tidur bawah meja..

Sekian~

Jenguk..Jenguk...

Renungan Sejenak -

"Mahkota kemanusiaan ialah rendah hati." "Jangan memberi makanan kepada orang lain yang anda sendiri tidak suka memakannya." "Yang memimpin wanita bukan akalnya, melainkan hatinya."

People COME People GO ++ Promotion Link

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ PhotobucketBoycott Pictures, Images and PhotosPhotobucketFREE PALESTINE PhotobucketFREE PALESTINE Quran Auto ReciterSearch in Quran and Hadith
iluvislam